woensdag 13 november 2013

Aarden

Het is al weer lang geleden, veel mee gemaakt en veel ervaren. Soms ga ik mee in de flow van het leven en dat is maar goed ook, want soms dien je ook gewoon te leven en te genieten.

Ik las laatst op Linkedin een discussie over aarden/gronden. Vele reacties kon ik wat in vinden, maar ook in best wel wat niet. Gewoon omdat ze in mijn perceptie en die van mijn Gids maar 1 facet belichten en de ander gelijk als fout en niet goed beschouwen.

Aarden helpt je met alle facetten, zelf ben ik er nog niet zolang er mee bewust mee bezig, pas sinds het halve wege mijn spirituele ontwakening. En zelfs dan doe ik het niet dagelijks en volgens mij hoeft dat ook niet. Ik doe het wel bewust voor een mediatie / visualisatie, consulten en als ik trancereizen zou maken dan zou ik dat vooraf ook doen. Nou een uittreding heb je niet altijd in de hand maar ook in dat geval zou ik het bewust aarden. Maar als je regelmatig goed en bewust aard, dan ben je eigenlijk altijd verbonden met moederaarde. Het is zoals met veel dingen je dient aan te blijven werken en dus er bewust mee bezig zijn en het weer vernieuwen. Want 1x in iets investeren betekend niet dat je er je hele leven mee kan doen. Je dient het goed te onderhouden bijwerken/schoonmaken investeren in nieuwe onderdelen etc. en dan nog kan het z’n maximale levensduur hebben gehad.

Aarden/Gronden kan ten alle tijden en op alle locaties. Tuurlijk gaat het beter als je een stukje aarde bij je hebt. Of het lekker in de natuur kan doen. In het bos, aan het strand o.i.d. Maar woon je net als ik de stad, dan heb je niet altijd de mogelijkheid om de natuur op de zoeken. Dan haal je het binnen, maar ook met visualisaties, dans en muziek. Een kristal en of planten. Of als je veel onderweg bent gewoon een zakje grond of zout bij je dragen

En merk ook weer dat ik een nieuwe fase zit, van zomer naar herfst, nieuwe baan, nieuwe mensen, nieuwe projecties. Maar wat mij helpt is om echt thuis te komen, werkdag los te laten en weer even wat vaker te aarden en te mediteren. Maar nu voor ik ga beginnen mezelf ankeren. Dat is een lijntje naar de moeder aarde en lijntje naar vader zon.

Dus succes!

Angel Love & Blessings


Solaria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten