donderdag 8 november 2012

Bijna online


Het is best spannend, ik schrijf nu al zeker een jaar dit soort berichten. Maar nog niet eerder online gezet. En nu is het zover. Mijn eigen site is bijna online en dus ook mijn eerst blog. 

Het is een heel apart gevoel als je merkt dat alles gaat zoals het gaat en het goed voelt. Het gevoel je kan er niet meer omheen, het is een onderdeel van mij die ik nu zelf ook (bijna) volledig accepteer. Inderdaad bijna, want ook bij mij dient er nog een en ander geheeld te worden. Al ben ik er al even mee bezig en voel me dus ook steeds beter en gezonder. 

Ja en dan kan je het niet meer voor je houden en dien je er ook mee naar buiten te treden en dat besef is best eng af en toe. Maar doe het nu al een tijdje, via diverse forums, chatrooms en verschillende evenementen bij te wonen en gelijk gestemde te ontmoeten en daarmee ervaringen uit te wisselen. Dat heeft me het afgelopen jaar ook veel geholpen en daarbij help je ook gelijk de ander.

Zoals je merkt, zal ik op deze blog schrijven over mijn leven en dan ook vooral over mijn spirituele ontdekkingsreis en leerschool. En dat gaat soms lekker van de hak op de tak, maar zo is het op dit moment. Leuk dat je me gaat volgen. Hou deze site dus in de gaten. Want zoal ik zal groeien en ontwikkelen zal dat ook gebeuren met mijn praktijk.

Tot mijn volgend blog ;)

Love & peace & joy

Solaria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten