zaterdag 24 november 2012

Mijn spiritual flow


Eindelijk mijn site is online www.SolariaManipura.nl ben er echt blij mee. Iedereen bedankt voor jullie hulp.

Er gebeurt de laatste tijd nogal veel, vooral aan spirituele gebied, zeg maar een spiritual flow.

Eigenlijk al vanaf de beurs in augustus, waar op ik stond. Ik vond het een mooie ervaring en heb toch al wat mensen aan m’n tafeltje gehad. En als ik dat vaker ga doen zal het vast ook wel beter gaan, maar het is wel een mooi gevoel om mensen op die manier te kunnen helpen. 

Ben naar een mediamiek avond geweest, de levenskunstbeurs, heb eindelijk een boek van Lorna Birne gelezen, en het twaalfde inzicht, Dutch Angel Day 2012,  nieuwe kaartensets, een Deeksha meditatie ervaren, een nieuwe kristal, universele healing workshop, een boek van Doreen Virtue.
Het lijkt of het ene nog niet voorbij of het andere komt al weer. Al is het veel, mij hoor je niet klagen.

En het voelt best goed allemaal, heb ook idee, dat
ik steeds meer onthoud van mijn dromen. En ook steeds bewuster/gevoelig wordt, dat is wel een aparte gewaarwording. Maar voelt niet als verkeerd ofzo, meer als de normaalste zaak van de wereld.

Ook op het gebied van gezondheid, nu bezig met een ontgiften, en gestart met groene smoothies, en aan de probiotica. Nog meer biologische eten dan voor heen. En zolang ik het me kan veroorloven vind ik het ook niet erg.(Al is het beter om positief te blijven en me daar geen zorgen om maken) Het heeft toch echt meer smaak en voelt prettiger om weer bewuster met m’n eten om te gaan. Meer beweging, en dus ook vaker de natuur opzoeken. Ook weer begonnen met mediteren, gaat ook weer wat beter. Heb een tijdje gehad dat ik me er niet echt  toe kon zetten. Maar gebruik wel weer de kookwekker en dan gaat het allemaal toch veel sneller.

Ben ook bezig met Quantum Touch. En heb het gevoel dat het eigenlijk niet uitmaakt van welke energie je gebruikt maakt, het komt allemaal van de zelfde Bron. Als je maar bereidt bent om samen te werken, en je de juiste intenties hebt en accepteert dat je als instrument dient om het healing werk te doen. Nou dan komt het allemaal goed.

Love & Peace & Joy! 
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten