vrijdag 14 december 2012

Het wordt een magische 21-12-12


Wat begon mijn week weer mooi. Maandagavond deelgenomen aan Soul Treat en dat in de comfort van mijn eigen huiskamer. Maar de verbinding was zo voelbaar. Ruim 333 mensen deden er mee.  Ik werd overweldigt, met liefde, warmte en licht. De aanwezigheid was waarneembaar. De sluier was dun, voelde duidelijk mijn begeleiders en helpers bij me, duidelijk dan anders.
Dat gelde ook voor 12-12-12. Ik was aan het wachten tot het bijna 00.00 was en begon toen mijn meditatie. Het was duidelijk voelbaar dat de activatie portaal dichter bij kwam. Werd ook een paar maal wakker en elke waren er windvlagen in de ruimte, maar ook veel liefde.

En nu op weg naar 21-12-12, nog maar een week en dan is het zover. Toevallig werd ik woensdagavond weer geleid naar  het radio programma van Doreen Virtue op Hay house radio. En daar was het thema, spreek de waarheid, kom op voor wat je geloofd, laat zien en merken waar je voor staat en waar je het niet mee eens bent. En vooral bid en mediteer voor het reinigen van de aarde, voor de mensen die het voor het zeggen hebben, dat ze de juiste keuzes maken. Dat ze gaan inzien dat dit niet de manier is.

Stel je zelf open, vertrouw en vraag ze om hulp. Ik kijk uit naar 21-12-12 en vooral naar de periode erna. Want ik weet zeker dat we met z’n alleen weer een mooi jaar tegemoet gaan. Ben benieuwt wat er waarneembaar is op 21-12-12. Ik voel nu sowieso een verschuiving en veel onrust. En dat het een nu geen periode is om beslissingen te nemen, omdat de uitkomsten toch niet de beste uitwerking zal hebben. Laat de grote en belangrijke keuzes wachten tot na 1 januari 2013, dan kan je weer beter luisteren wat de beste keuze voor jou is. Tot die tijd erg belangrijk om voor je te zien wat je graag wilt bereiken en het positief te houden. Want al je gedachten manifesteren zich nu heel snel. Dus houd positief en gericht op wat je wilt ipv wat niet of wat je  ongelukkig maakt. Maar ga voor wat maakt je gelukkig, hoe zou het beter kunnen, wat wil je voor de wereld betekenen?


Ik zie 21-12-12 als een viering een, dag waarop de sluier ook weer dun is, en het contact met gene zijde makkelijk te leggen is. Een dag waarop de communicatie nog makkelijker zou gaan. En op voorbereiding naar die dag ga ik ook wat vaker mediteren en contact maken.

Tot ons volgende bericht en tot die tijd.

Angel Blessings, Peace, Love and Joy!

Solaria & Friends

Geen opmerkingen:

Een reactie posten